Baza De Date Access Gata Facute Manual
Altă modalitate de a descrie înregistrări și câmpuri este de a vă gândi la vechile fișe din biblioteci. Fiecare fișă din dulap îi corespunde unei înregistrări din baza de date. Fiecare informație de pe o fișă individuală (autor, titlu și așa mai departe) îi corespunde unui câmp din baza de date.
Baza de date access gata facute manual
Formularele vă permit și să controlați modul în care alți utilizatori interacționează cu datele din baza de date. De exemplu, puteți crea un formular care afișează numai anumite câmpuri și permite doar efectuarea anumitor operațiuni. Acest lucru contribuie la protejarea datelor și vă asigură că datele sunt introduse corect.
Un raport poate fi rulat în orice moment și va reflecta întotdeauna datele curente din baza de date. Rapoartele sunt formatate, în general, pentru a fi tipărite, dar pot, de asemenea, să fie vizualizate pe ecran, să fie exportate în alt program sau să fie trimise ca atașări la un mesaj de e-mail.
Macrocomenzile din Access pot fi considerate un limbaj de programare simplificat, pe care îl puteți utiliza pentru a adăuga funcționalitate la baza de date. De exemplu, puteți atașa o macrocomandă la un buton de comandă dintr-un formular, astfel încât macrocomanda să ruleze ori de câte ori se face clic pe buton. Macrocomenzile conțin acțiuni care efectuează activități, cum ar fi deschiderea unui raport, rularea unei interogări sau închiderea bazei de date. Majoritatea operațiunilor cu baze de date pe care le faceți manual pot fi automatizate utilizând macrocomenzi, astfel că acestea vă ajută să economisiți mult timp.
Modulele, la fel ca macrocomenzile, sunt obiecte pe care le puteți utiliza pentru a adăuga funcționalități în baza de date. În vreme ce macrocomenzile se creează în Access, alegând dintr-o listă de acțiuni de macrocomandă, modulele sunt scrise în limbajul de programare Visual Basic for Applications (VBA). Un modul este o colecție de declarații, instrucțiuni și proceduri stocate împreună ca o unitate. Un modul poate fi un modul de clasă sau unul standard. Modulele de clasă sunt atașate la formulare sau rapoarte și conțin, de obicei, proceduri specifice formularului sau raportului la care sunt atașate. Modulele standard conțin proceduri generale care nu sunt asociate cu alt obiect. Modulele standard sunt listate sub Module în Panoul de navigare, în timp modulele de clasă nu sunt.
Atunci când creați o bază de date Access, stocați datele în tabele, liste bazate pe subiecte care conțin rânduri și coloane. De exemplu, puteți crea un tabel Persoane de contact pentru a stoca o listă de nume, adrese și numere de telefon sau un tabel Produse pentru a stoca informații despre produse. Acest articol vă arată cum să creați un tabel, cum să adăugați câmpuri într-un tabel, cum să setați cheie primară pentru un tabel și cum să setați proprietățile de tabel și de câmp.
O bază de date simplă, cum ar fi o listă de persoane de contact, poate să utilizeze doar un singur tabel. Cu toate acestea, multe baze de date utilizează mai multe tabele. Atunci când creați o nouă bază de date, creați un fișier nou pe computer, care se comportă ca un container pentru toate obiectele din baza de date, inclusiv tabelele.
Faceți clic pe Fișier > > Deschidere, apoi faceți clic pe baza de date dacă este listată sub Recente. Dacă nu este, selectați una dintre opțiunile de navigare pentru a găsi baza de date.
Când importați date, creați o copie a datelor într-un tabel nou din baza de date curentă. Modificările ulterioare din datele sursă nu vor avea efect asupra datelor importate, iar modificările din datele importate nu vor afecta datele sursă. După ce vă conectați la o sursă de date și efectuați importul, aveți posibilitatea să utilizați datele importate fără a vă conecta la sursă. De asemenea, aveți posibilitatea să modificați proiectarea unui tabel importat.
Când creați o legătură la date, creați un tabel legat în baza de date curentă, care reprezintă o legătură directă la informațiile existente stocate în altă sursă. Când modificați datele dintr-un tabel legat, le modificați și în sursă. Oricând se modifică datele în sursă, modificarea se va reflecta și în tabelul legat. Trebuie să aveți posibilitatea să vă conectați la sursa de date oricând utilizați un tabel legat. Nu aveți posibilitatea să modificați proiectarea unui tabel legat.
Puteți crea un tabel în baza de date care importă date dintr-o listă SharePoint sau creează o legătură la aceasta. De asemenea, puteți crea o listă SharePoint nouă utilizând un șablon predefinit. Șabloanele predefinite din Access includ Persoane de contact, Activități, Probleme și Evenimente.
Aveți posibilitatea să creați un tabel în baza de date care se conectează la datele de pe un site web care oferă o interfață de serviciu web. Tabelele de serviciu web sunt disponibile doar în citire.
Când creați un tabel nou sau deschideți un tabel existent în Vizualizarea foaie de date, aveți posibilitatea să adăugați un câmp la tabel prin introducerea datelor în coloana Adăugare câmp nou din foaia de date (1). Access atribuie automat un tip de date pentru câmp, pe baza valorii pe care o introduceți. Dacă niciun alt tip de date nu este implicat de către intrarea efectuată, Access setează tipul de date la Text, dar dvs. puteți modifica tipul de date.
Uneori este mai simplu să alegeți dintr-o listă predefinită de câmpuri care corespund necesităților dvs. decât să creați manual un câmp. Puteți utiliza lista Mai multe câmpuri pentru a alege dintr-o listă de șabloane de câmp. Un șablon de câmp este un set predefinit de caracteristici și proprietăți care descrie un câmp. Definiția șablonului de câmp include un nume de câmp, un tip de date, o setare pentru proprietatea Format a câmpului și alte proprietăți de câmp.
Pot fi cazuri în care să doriți să modificați manual tipul de date al unui câmp. De exemplu, să presupunem că aveți numere de cameră care seamănă cu date, cum ar fi 10/2017. Dacă introduceți 10/2017 într-un câmp nou în Vizualizarea foaie de date, caracteristica de detectare automată a tipului de date selectează tipul de date Dată/Oră pentru câmp. Deoarece numerele de cameră sunt etichete și nu date, ele trebuie să utilizeze tipul de date Text. Utilizați următoarea procedură pentru a modifica tipul de date al unui câmp.
Pe lângă determinarea tipului de date ale unui câmp nou, Access poate, de asemenea, seta proprietatea Formatare pentru câmp, în funcție de ceea ce introduceți. De exemplu, dacă introduceți 10:50, Access setează tipul de date la Dată/Oră și proprietatea Formatare la Oră fmt. mediu. Pentru a modifica manual proprietatea Format a câmpului, procedați astfel: